bazresiasnafisf.ir

آیا می دانید ...؟ : جبران خسارات وارد شده به واحد صنفی در اثر تعطیل غیرموجه با مجوز اتحادیه یا مراجع دیگر، به استناد نظر کمیسیون نظارت، برعهده دستور دهنده است.

آغاز طرح ویژه نظارت و بازرسی از اصناف در ایام پایانی سال، نوروز ۱۴۰۲ و ماه مبارک رمضان توسط بازرسان اصناف استان اصفهان/ نظارت ویژه بر بازار مصرف کالا و خدمات با ۳۳۴ نفر از بازرسان اصناف استان

آغاز طرح ویژه نظارت و بازرسی از اصناف در ایام پایانی سال، نوروز ۱۴۰۲ و ماه مبارک رمضان توسط بازرسان اصناف استان اصفهان / نظارت ویژه بر بازار مصرف کالا و خدمات با ۳۳۴ نفر از بازرسان اصناف استان.


به گزارش روابط عمومی بازرسی و نظارت اصناف استان، با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و شروع سال جدید و در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و افزایش عرضه و تقاضا در بازار کالا و خدمات و لزوم پایش بازار مصرف و نظارت بر عملکرد واحد های صنفی در سطح عرضه، همچون سالهای گذشته، طرح تشدید بازرسی و نظارت بر اصناف از یکم اسفندماه آغاز و تا عید سعید فطر در استان اصفهان ادامه خواهد داشت.
بر همین اساس مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان گفت: با توجه به افزایش تقاضای خرید شهروندان محترم در ایام پیش رو و به منظور پایش بازار مصرف در سطح عرضه و جلوگیری از ارتکاب تخلف برخی از متصدیان واحدهای صنفی در بالا بردن غیر منطقی قیمت کالاهای اساسی، طرح ويژه ي نظارت در دو بخش بازرسی های پایان سال و بازرسی های ویژه ماه مبارک رمضان با حضور ۸۹ نفر بازرس متخصص و ۲۴۵ نفر بازرس افتخاری از یکم اسفندماه در دستور کار بازرسان اصناف استان قرار گرفت.
جواد محمدی فشارکي ادامه داد: اين بازرسي ها به صورت ويژه در مورد کالاهايي که مردم در اين ایام بيشتر به آن نیاز دارند، از جمله انواع میوه و تره بار، نان، مواد پروتئینی، انواع آجیل و خشکبار، روغن، خرما، لبنیات، قند و شکر، انواع شیرینی، حلیم و آش فروشی‌ها، رستوران ها، پوشاک، کیف و کفش و خدمات پر مصرف از قبیل خشکشویی و قالیشویی انجام مي شود که بازرسان اصناف استان در صورت مشاهده تخلف برخورد قانونی لازم را با مخلان بازار خواهند کرد و پرونده مربوطه تشکیل و جهت رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال خواهد شد.
وی در پایان گفت: از شهروندان محترم تقاضامندیم ناظر افتخاری ما شوند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی واحد‌های صنفی اعم از گرانفروشی، کم فروشی، عرضه خارج از شبکه، عدم درج قیمت و عدم نصب نرخنامه، عدم صدور صورتحساب و ... گزارشات خود را به خادمان خود در ستاد خبری مدیریت بازرسی و نظارت اصناف استان با شماره تلفن های ۳۲۳۵۲۰۱۲ و ۳۲۳۵۲۰۱۳ به صورت تلفنی، پیامک به شماره تلفن همراه ۰۹۱۴۰۴۰۳۰۳۹ و یا لینک شکایات مردمی به آدرس وب سایت www.bazresiasnafisf.ir و یا به آدرس اصفهان_ خیابان اردیبهشت جنوبی_ ساختمان اتاق اصناف _ طبقه زیرین، به صورت حضوری اطلاع دهند.

هرگونه کپی برداری فقط با قید منبع مجاز می باشد.