bazresiasnafisf.ir

آیا می دانید ...؟ : جبران خسارات وارد شده به واحد صنفی در اثر تعطیل غیرموجه با مجوز اتحادیه یا مراجع دیگر، به استناد نظر کمیسیون نظارت، برعهده دستور دهنده است.

تقدیر و تشکر هیئت رئیسه اتاق اصناف از جانباز سرافراز جواد محمدی فشارکی

رئیس و اعضای هیئت رئیسه اتاق اصناف اصفهان به همراه فرمانده حوزه مقاومت بسیج اصناف علامه مجلسی(ره) با حضور در دفتر مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان، از جانباز سرافراز، جواد محمدی فشارکی تقدیر و تشکر به عمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی بازرسی و نظارت اصناف استان، در این مراسم رییس اتاق اصناف با بیان اینکه جانبازی، مدال افتخاری است که خداوند متعال این نعمت ارزشمند خویش را نصیب انسان‏های پاک و بی ‏آلایش خود می‏نماید، افزود : جانبازان، انسان‏هایی هستند که از هستی و جان خویش در راه رضایت حق گذشته اند و در این راه، صبر و مقاومت می‏کنند.
در ادامه مهندس نمکی زاده ضمن تبریک فرارسیدن میلاد با سعادت آقا اباعبدالله الحسین (ع) و قمر منیر بنی هاشم آقا اباالفضل العباس(ع) و روز جانباز به جواد محمدی فشارکی افزود: به مقام جانبازی شما ادای احترام می کنیم و دست توانای شما را به گرمی وجودتان می فشاریم و امیدواریم خداوند متعال شما و تمامی جانبازان عزیز میهن اسلامی را با بزرگ مظهر ایثار و جانبازی، آقا ابوالفضل العباس (ع) محشور و همجوار نماید.

هرگونه کپی برداری فقط با قید منبع مجاز می باشد.