bazresiasnafisf.ir

آیا می دانید ...؟ : جبران خسارات وارد شده به واحد صنفی در اثر تعطیل غیرموجه با مجوز اتحادیه یا مراجع دیگر، به استناد نظر کمیسیون نظارت، برعهده دستور دهنده است.

۵۲۹۴ مورد بازرسي در طرح تشديد نظارت و پايش بازار ويژه شب يلدا در استان/ کاهش ۲۷ درصدی تخلفات نسبت به ايام مشابه سال قبل

۵۲۹۴ مورد بازرسي در طرح تشديد نظارت و پايش بازار ويژه شب يلدا در استان/ کاهش ۲۷ درصدی تخلفات نسبت به ايام مشابه سال قبل

به گزارش روابط عمومي بازرسي و نظارت اصناف استان اصفهان، همچون سال‌های گذشته با نزدیک شدن به شب یلدا و به منظور جلوگیری از بروز تخلفات احتمالی از سوی برخی متصدیان، بازرسی ويژه از واحدهای صنفی مرتبط با این مناسبت در دستور كار این مديريت قرار گرفت.

مدير بازرسي و نظارت اصناف استان افزود: در اين طرح تعداد ۵۲۹۴ مورد بازرسي از واحدهای صنفی عرضه کننده ميوه و سبزی، گز و شيريني، مراکز فروش خشکبار، گلفروشان، کیف و کفش، پوشاک و تریکو و خرازی در استان انجام شد که منجر به تشکیل ۳۱۷ فقره پرونده تخلف و ارسال آن به اداره کل تعزیرات حکومتی استان گردید.

دکتر جواد محمدی فشارکی با بیان اینکه ارزش ریالی کل تخلفات انجام شده توسط متصدیان واحدهای صنفی به ارزش ۴/۸۲۶/۲۶۵/۴۴۹ ريال بوده است بیان داشت: گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم ارائه فاکتور خرید، تداخل صنفی و عدم صدور صورتحساب جزء بیشترین تخلف اصناف در این ایام بوده است که بازرسان این مدیریت ضمن حضور در سطح عرضه و بازرسی از واحدهای صنفی، با متخلفین طبق قانون برخورد نمودند.
محمدی فشارکی در پایان با بیان اینکه بازرسی و نظارت بر نحوه عرضه کالا و خدمات بویژه کالاهای اولویت دار به منظور جلوگیری از کمبود یا افزایش غیرمنطقی قیمت و ارتکاب تخلف از سوی واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی و رسیدگی سریع به شکایت ها و گزارش های مردمی همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: همشهریان محترم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، موضوع را از طریق سامانه های ارتباطی: تلفن های ۱۳_۳۲۳۵۲۰۱۲ ، ارسال پیام کوتاه به شماره ۰۹۱۴۰۴۰۳۰۳۹ و لینک شکایات و گزارشات مردمی در وب سایت به نشانیwww.bazresiasnafisf.ir به واحد بازرسی و ستاد خبری مدیریت در استان اطلاع دهند.

هرگونه کپی برداری فقط با قید منبع مجاز می باشد.