bazresiasnafisf.ir

آیا می دانید ...؟ : جبران خسارات وارد شده به واحد صنفی در اثر تعطیل غیرموجه با مجوز اتحادیه یا مراجع دیگر، به استناد نظر کمیسیون نظارت، برعهده دستور دهنده است.

حضور مدیرکل و معاونین اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان در اتاق اصناف اصفهان و برگزاری جلسه با مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان

حضور مدیرکل و معاونین اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان در اتاق اصناف اصفهان و برگزاری جلسه با مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان.

به گزارش روابط عمومی بازرسی و نظارت اصناف استان، پیش از ظهر امروز دکتر علی‌اکبر مختاری و معاونین ایشان ضمن حضور در دفتر مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان با دکتر جواد محمدی فشارکی دیدار و گفتگو نمودند.
 ارتقاء تعامل و همکاری دو جانبه در امر نظارت بر بازار مصرف کالا و خدمات، بازرسی‌های ویژه با توجه به اهمیت نظارت‌ها در هفته‌های پایانی سال و سایر موضوعات مرتبط با حقوق مصرف‌کنندگان و متصدیان صنفی، از مواردی بود که در این جلسه مطرح و مورد بررسی و تبادل نظر حاضرین قرار گرفت.
در ادامه‌ی این جلسه، حاضران به همراه رییس اتاق اصناف مرکز اصفهان، از دوایر و قسمت‌های مختلف مدیریت بازرسی و نظارت اصناف استان بازدید و از نزدیک با روند کاری آنان آشنا شده و از نمايشگاه کشفیات کالاهای قاچاق بازدید به عمل آوردند.
در پایان به پاس خدمات دکتر جواد محمدی فشارکی، لوح تقدیر و هدیه‌ای از سوی مدیرکل محترم تعزیرات حکومتی استان به ایشان تقدیم گردید.

هرگونه کپی برداری فقط با قید منبع مجاز می باشد.