bazresiasnafisf.ir

آیا می دانید ...؟ : جبران خسارات وارد شده به واحد صنفی در اثر تعطیل غیرموجه با مجوز اتحادیه یا مراجع دیگر، به استناد نظر کمیسیون نظارت، برعهده دستور دهنده است.

برگزاری طرح ویژه نظارت و بازرسی از اصناف در ماه ضیافت، ایام پایانی سال و نوروز ۱۴۰۳ توسط مدیریت بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان

برگزاری طرح ویژه نظارت و بازرسی از اصناف در ماه ضیافت، ایام پایانی سال و نوروز ۱۴۰۳ توسط مدیریت بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان/

نظارت دقیق بر عملکرد صنوف و پایش بازار مصرف کالا و خدمات با ۳۵۵ نفر از بازرسان اصناف استان.

به گزارش روابط عمومی بازرسی و نظارت اصناف استان، در آستانه نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان و ایام پایانی سال و شروع سال جدید و نظر به افزایش عرضه و تقاضا در حوزه کالا و خدمات، همچنین لزوم پایش بازار مصرف و نظارت بر عملکرد واحد‌های صنفی مرتبط با این ایام در سطح عرضه، طبق سنوات گذشته طرح تشدید بازرسی و نظارت بر اصناف از نهم اسفندماه آغاز و تا ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ در استان اصفهان ادامه خواهد داشت.

در همین رابطه مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان افزود: با توجه به افزایش تقاضای خرید شهروندان محترم در ایام پیش رو و با هدف پایش بازار مصرف در سطح عرضه و جلوگیری از ارتکاب تخلف برخی از متصدیان واحدهای صنفی، طرح ويژۀ نظارت و بازرسی در دو مرحلۀ هدفمند ویژه ماه مبارک رمضان و پایان سال و نوروز با حضور ۱۰۵ نفر بازرس متخصص و ۲۵۰ نفر بازرس افتخاری از نهم اسفندماه در دستور کار بازرسان اصناف استان قرار گرفت.

محمدی فشارکي ادامه داد: در طرح تشدید بازرسي ها، از صنوف توزیعی مرتبط با ماه مبارک رمضان (مانند مواد پروتئینی و لبنیات، قند و شکر، خرما، نان، خواروبار و شیرینی‌های مصرفی از قبیل زولبیا و بامیه، آش و حلیم و …) ؛ صنوف خدماتی مرتبط با ایام پایانی سال و کالاهای مورد نیاز نوروزی ( نظیر خشکشویی و قالیشویی‌ها، میوه و تره بار، شیرینیجات، آجیل، خشکبار، پوشاک، کیف و کفش، مواد پروتئینی، رستوران داران و …) بازرسی انجام مي شود که بازرسان اصناف استان در صورت مشاهدۀ تخلف، برخورد قانونی لازم را با مخلان بازار خواهند نمود و پروندۀ مربوطه جهت رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال خواهد شد.

وی در پایان گفت: از شهروندان محترم تقاضامندیم در صورت مشاهده تخلفات صنفی اعم از گرانفروشی، کم فروشی، عرضه خارج از شبکه، عدم درج قیمت و عدم نصب نرخنامه، عدم صدور صورتحساب و ... گزارشات خود را به خدمتگزاران خود در ستاد خبری مدیریت بازرسی و نظارت اصناف استان با شماره تلفن‌های ۳۲۳۵۲۰۱۲ و ۳۲۳۵۲۰۱۳ به صورت تلفنی، پیامک به شماره تلفن همراه ۰۹۱۴۰۴۰۳۰۳۹ و یا لینک شکایات مردمی به آدرس وب سایت www.bazresiasnafisf.ir و یا به آدرس اصفهان_ خیابان اردیبهشت جنوبی_ ساختمان اتاق اصناف _ طبقه زیرین، به صورت حضوری اطلاع دهند.

هرگونه کپی برداری فقط با قید منبع مجاز می باشد.