bazresiasnafisf.ir

آیا می دانید ...؟ : جبران خسارات وارد شده به واحد صنفی در اثر تعطیل غیرموجه با مجوز اتحادیه یا مراجع دیگر، به استناد نظر کمیسیون نظارت، برعهده دستور دهنده است.

مانور هماهنگی بین دستگاهی با حضور دستگاه های نظارتی استان

 

 

همزمان با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان و روزهای پایانی سال و در آستانه‌ی فرا رسیدن سال جدید و لزوم نظارت ویژه بر عملکرد واحدهای صنفی مرتبط با این ایام؛ صبح امروز مانور هماهنگی بین دستگاهی با حضور دستگاه های نظارتی استان اجراء گردید.
 این برنامۀ نمادین با حضور مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال و سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان، مدیرکل تعزیرات حکومتی، مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان، نمایندگان ادارات صمت، جهادکشاورزی، دامپزشکی، بهداشت، راه و شهرسازی؛ اتحادیه‌های صنفی شهرستان اصفهان و عوامل فراجا انجام شد.
هدف از برگزاری این مانور، هم افزایی، تعامل و فراهم سازی بستر و اقدامات برنامه محور در خصوص پایش همه جانبۀ دستگاه های متولی در امر نظارت بر بازار مصرف کالا و خدمات در سطح عرضه، در ایام پیش رو بوده است.
لازم به ذکر است طرح نظارتی بازرسان اصناف استان از تاریخ ۹ اسفندماه آغاز و تا ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ در استان اصفهان ادامه خواهد داشت.

هرگونه کپی برداری فقط با قید منبع مجاز می باشد.