bazresiasnafisf.ir

آیا می دانید ...؟ : جبران خسارات وارد شده به واحد صنفی در اثر تعطیل غیرموجه با مجوز اتحادیه یا مراجع دیگر، به استناد نظر کمیسیون نظارت، برعهده دستور دهنده است.

عدم ثبت کالا در سامانه جامع انبارها تخلف است

عدم ثبت کالا در سامانه جامع انبارها تخلف است

چنانچه کالایی در انباری پیدا شود که در سامانه انبارها ثبت نشده باشد، بر اساس مصادیق آن طبق مفاد قانون احتکار و قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مورد برخورد قرار می‌گیرد.

چنانچه کالایی در انباری پیدا شود که در سامانه جامع انبارها ثبت نشده باشد بر اساس مصادیق و موارد آن مشمول ماده ۶ مکرر و تبصره ۴ ماده ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز با آنها برخورد صورت می‌گیرد.

همه تجار، کسبه، کارخانه‌ها، واحدهای تولیدی و بازرگانان واردکننده کالا ضمن آشنایی کامل با سامانه انبارها، انبارهای خود را نیز در این سامانه ثبت نموده اند و چنانچه فردی انبار خود را در سامانه ثبت نکرده باشد به دلیل نا آگاهی وی نسبت به قوانین نیست؛ بلکه قصد فرار از اجرای آن است.

با هدف ثبت آنی انبارها و کلیه مراکز نگهداری کالا توسط صاحبان کالا در سامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری کالا، ارئه هرگونه خدمات به اشخاص حقیقی و حقوقی منوط به اجرای قانون و مقررات مربوط به سامانه جامع انبارها می باشد.

پلمب واحدهای صنفی متخلف در شهرستان شاهین شهر و میمه

بازرسان اصناف شهرستان شاهین شهر و میمه به همراه عوامل پلیس نظارت بر اماکن عمومی،در راستای برخورد با واحدهای صنفی متخلف که با بی توجهی در رعایت دستورالعمل‌های عفاف و حجاب و ارائه خدمت به مشتریان با پوشش‌های نامناسب، منجر به زیر پا گذاشتن قوانین صنفی و انتظامی در محل کسب خود می‌شوند، تعدادی واحد صنفی متخلف را با دستور مقام محترم قضایی پلمب و از فعاليت آنان جلوگیری به عمل آوردند.

برگزاری همایش بازرسان اتاق اصناف شهرستان شاهین شهر و میمه

برگزاری همایش بازرسان اتاق اصناف شهرستان شاهین شهر و میمه

این مراسم به میزبانی رئیس و اعضای هیئت رئیسه اتاق اصناف و مدیر بازرسی و نظارت اصناف شهرستان برگزار و از فعالیت ها و زحمات بازرسان اصناف شهرستان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

بازرسی از واحدهای صنفی مختلف در شهرستان شاهین شهر و میمه، توسط بازرسان اصناف

بازرسی از واحدهای صنفی مختلف در شهرستان شاهین شهر و میمه، توسط بازرسان اصناف و با هدف بررسی نحوه خدمت رسانی صنوف به شهروندان، همچنین برخورد با تخلفات صنفی و ارسال پرونده تخلف به اداره کل تعزیرات حکومتی.