bazresiasnafisf.ir

آیا می دانید ...؟ : جبران خسارات وارد شده به واحد صنفی در اثر تعطیل غیرموجه با مجوز اتحادیه یا مراجع دیگر، به استناد نظر کمیسیون نظارت، برعهده دستور دهنده است.

اخبار کل

گشت مشترک و بازرسی از واحدهای صنفی مختلف در شهرستان آران و بیدگل

بازرسان اصناف شهرستان آران و بیدگل به همراه نمایندگان ادارات تعزیرات حکومتی و صمت، در گشت مشترک و بازرسی از واحدهای صنفی مختلف، ضمن پایش قیمت کالاها و بررسی نحوه خدمت رسانی صنوف به شهروندان، با تخلفات صنفی، بهداشتی برخورد و پرونده جهت رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

حضور بازرسان اصناف استان در واحدهای صنفی و رصد بازار مصرف کالا و خدمات

#جمعه_تعطیل_نیست
#خدمت_گزاران_تمام‌وقت
#بازرسان_اصناف_استان

حضور #بازرسان_اصناف_استان در واحدهای صنفی و رصد بازار مصرف کالا و خدمات، با هدف جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیر منطقی قیمت‌ها و برخورد #قانونی با تخلفات صنفی در استان.

دیدار رییس اتحاديه صنف گوشت سفید اصفهان با رئیس اتاق اصناف اصفهان و مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان

دیدار رییس اتحاديه صنف گوشت سفید اصفهان با رئیس اتاق اصناف اصفهان و مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان.
بیان مسائل صنفی، همچنین تعامل و تبادل نظر پیرامون رفع موضوعات و مشکلات کسبه‌ و اتحادیه مربوطه از مواردی بود که در این دیدار مطرح و راهکارهایی ارائه گردید.

دیدار رییس، اعضای هیئت مدیره و تعدادی از پیشکسوتان اتحاديه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان گز و شیرینی اصفهان

دیدار رییس، اعضای هیئت مدیره و تعدادی از پیشکسوتان اتحاديه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان گز و شیرینی اصفهان با رئیس و نایب رییس اتاق اصناف اصفهان و مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان.
بیان مسائل صنفی، همچنین تعامل و تبادل نظر پیرامون رفع موضوعات و مشکلات کسبه‌ و اتحادیه مربوطه از مواردی بود که در این دیدار مطرح و راهکارهایی ارائه گردید.