bazresiasnafisf.ir

آیا می دانید ...؟ : جبران خسارات وارد شده به واحد صنفی در اثر تعطیل غیرموجه با مجوز اتحادیه یا مراجع دیگر، به استناد نظر کمیسیون نظارت، برعهده دستور دهنده است.

اخبار کل

حضور مدير بازرسي و نظارت اصناف استان در جلسه هم اندیشی مدیران ارشد و نخبگان فرهنگي استان پيرامون مبارزه با قاچاق كالا

در اين جلسه كه مورخ 96/04/24 با حضور مسئولين محترم ستاد مركزي مبارزه با قاچاق كالا و ارز، مسئولين محترم استاني و نخبگان فرهنگي برگزار گرديد، پيرامون مباحثي چون مفهوم شناسي و آسيب شناسي اجتماعي، اقتصادي و فرهنگي قاچاق كالا و ارز و بررسي روشهاي اعمال سياست هاي اقتصاد مقاومتي در مبارزه با قاچاق كالا و ارز كه شامل رويكردها و روش ها، آسيب ها و موانع و مشكلات در اين حوزه، همچنين تبيين ظرفيت هاي موجود در تشكل ها و سمن ها پيرامون تقبيح كالاي قاچاق و پيامدهاي آن بر توليدات داخلي و استحاله ي فرهنگ مصرف مطالبي عنوان گرديد.

در حاشیه اين همایش، مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش های انجام شده توسط تمام نهادهای ذی ربط در چندسال اخیر شاهد کاهش قاچاق در استان اصفهان بوده ایم.
مهندس جواد محمدی فشارکی ادامه داد: بحث پژوهش و تولیدات فرهنگی و رسانه ای در زمینه قاچاق امری است که در این جلسه مورد توجه مسئولان ارشد کشوری و استانی است.
وی تصریح کرد: امیدواریم با اصلاح رفتار مصرف کننده و قبیح نشان دادن مصرف کالای قاچاق برای مصرف کندگان بتوانیم در این زمینه بیش از پیش موفق باشیم.
محمدی فشاركي همچنین با تشریح اقلام کشف شده توسط ماموران این نهاد اظهار کرد: در این هفته شاهد کشف قهوه قاچاق به ارزش 240 میلیارد ریال و همچنین کشف اقلام لوازم آرایشی و بهداشتی به ارزش 180 میلیارد و 816 میلیون و 500 هزار ریال بودیم.
وی ادامه داد: کشف لوازم خانگی قاچاق به ارزش 200 میلیون ریال، پوشاک قاچاق به ارزش 300 میلیون ریال، کفش قاچاق به ارزش 200 میلیون ریال، عینک به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال و ادوات و مواد دخانی به ارزش یک میلیون و 900 هزار ریال از جمله کالاهایی است که در روز هاي اخير توسط بازرسان مدیریت بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان کشف و تحویل مراجع قانونی شده است.
مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان مبارزه با قاچاق در سطح عرضه را یکی از وظایف قانونی این نهاد برشمرد و افزود: افزایش نظارت ها در مبادی ورودی کشور قطعا کار نظارت و برخورد در سطح عرضه را برای ما آسان تر خواهد کرد. 

در پايان همايش مذكور، حاضران جلسه از نمايشگاه نمونه كالاهاي قاچاق كه توسط بازرسان مديريت بازرسي و نظارت اصناف استان كشف، ضبط و به نمايش در آمده بود، بازديد به عمل آوردند.

 

كشف روغن خودرو قاچاق در اصفهان

مورخ 96/04/21 طی بازرسی به عمل آمده توسط بازرسان مديريت بازرسي و نظارت اصناف استان از یک واحد صنفي تخليه بار در اصفهان، مقدار 240 ليتر روغن خودرو خارجي قاچاق، ساخت كشور آلمان، به ارزش 60/000/000 ريال کشف، جمع آوري و جهت انجام سير مراحل قانوني تحويل مراجع ذيصلاح گردید.

كشف و جمع آوري تب سنج قاچاق در اصفهان

مورخ 96/04/20 طی بازرسی به عمل آمده توسط بازرسان مديريت بازرسي و نظارت اصناف استان از یک واحد صنفي تخليه بار در اصفهان، تعداد 15120 عدد تب سنج خارجي قاچاق، به ارزش 302/400/000 ريال کشف، جمع آوري و جهت انجام سير مراحل قانوني تحويل مراجع ذيصلاح گردید.

كشف و جمع آوري فريم عينك قاچاق در اصفهان

مورخ 96/04/19 طی بازرسی به عمل آمده توسط بازرسان مديريت بازرسي و نظارت اصناف استان از یک واحد صنفي تخليه بار در اصفهان، تعداد 3000 عدد انواع فريم عينك خارجي قاچاق، به ارزش 1/200/000/000 ريال کشف، جمع آوري و جهت انجام سير مراحل قانوني تحويل مراجع ذيصلاح گردید.