bazresiasnafisf.ir

آیا می دانید ...؟ : جبران خسارات وارد شده به واحد صنفی در اثر تعطیل غیرموجه با مجوز اتحادیه یا مراجع دیگر، به استناد نظر کمیسیون نظارت، برعهده دستور دهنده است.

کشف و جمع آوری مقادیری لوازم آرایشی قاچاق در اصفهان

به گزارش روابط عمومی مدیریت بازرسی و نظارت اصناف استان، بازرسان مبارزه با قاچاق کالای این مدیریت در گشت مشترک با نمایندۀ معاونت غذا و دارو از یک واحد صنفی مستقر در ساختمان اداری در شهر اصفهان، مقادیری لوازم آرایشی قاچاق كشف نمودند.
در بازرسی از این محل، ۴۲ قلم کالای آرایشی بوتاکس و کراتین قاچاق، به ارزش ۱۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ﷼، فاقد هرگونه مجوز بهداشتی کشف، جمع آوری و کالای مذکور جهت رسیدگی به پرونده تحویل معاونت غذا و دارو گردید.

حضور رییس و نائب رئیس اتاق اصناف شهرستان بوئین میاندشت در دفتر مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان

حضور رییس و نائب رئیس اتاق اصناف شهرستان بوئین میاندشت در دفتر مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان و برگزاری جلسه با جواد محمدی فشارکی.
ارائه گزارش در خصوص نظارت و پایش بازار مصرف کالا و خدمات در این شهرستان و بررسی مسائل ‌و مشکلات واحدهای صنفی در سطح عرضه ، رعایت حجاب و عفاف توسط متصدیان واحدهاي صنفي و مسائل مربوط به آن از جمله مطالبی بود که در این جلسه مطرح و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

دومین جلسه‌ی کمیته‌ی عفاف و حجاب اتاق اصناف مرکز استان

دومین جلسه‌ی کمیته‌ی عفاف و حجاب اتاق اصناف مرکز استان با حضور اعضای هیئت رئیسه اتاق اصناف اصفهان، رییس سازمان بسیج اصناف سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان، مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان به همراه رئیس، اعضای هیئت مدیره و بازرسین اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک دوخته در محل سالن جلسات اتاق اصناف برگزار شد.
تبادل‌نظر در خصوص راهکارهای اجرایی شدن وظایف واحدهای صنفی تحت پوشش اتحادیه مذکور و شیوه‌نامه‌های مرتبط با تعیین چهارچوب و شرح وظایف در حوزه رعایت عفاف و حجاب، همچنین پیگیری مصوبات اولین جلسه این کمیته، از جمله مواردی بود که در این جلسه مطرح و مورد بحث و بررسی حاضرین قرار گرفت.

حضور در جلسه آموزشی توجیهی اعضای اتحاديه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان گز و شیرینی

حضور مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان به همراه رییس و معاونین مرکز بهداشت و رییس گشت‌های مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی در جلسه آموزشی توجیهی اعضای اتحاديه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان گز و شیرینی، به میزبانی اتاق اصناف اصفهان برگزار گردید.
تفسیر قانون ممنوعیت استفاده از رنگ‌های مصنوعی غیر خوراکی در امر تولید، عرضه و فروش انواع کیک و شیرینی و سایر مسائل در این حوزه، از مواردی بود که در این جلسه مطرح و مطالبی در این خصوص ارائه گردید.